Ustvarjajmo skupaj 💙

 

"Verjemite ...življenje je lahko čudovito popotovanje."





Ustvarjam, spoštujem, motiviram, sodelujem, navdihujem, podpiram ter pomagam ljudem okoli sebe z iskreno pozitivno, čutečo energijo ki izjaha iz občutka hvaležnosti do vsega kar nas obdaja. Pred leti si tega stavka nisem upala povedati, napisati, sprejeti ...danes v meni ta stavek ustvarja energijo ki odpira neskončno povezovalno, komunikacijsko, poslovno, dobrodelno, kakovostno podlago za uspeh na naših najbolj različnih skupnih medsebojnih poteh. Nekateri mi povedo, "ti si lobist"...jaz odgovorim, sem ustvarjalka ...zgodb, kontaktov, poslovnih vezi, dobrodelnosti.                                             

Izjemno rada imam družino, naravo, prijatelje, potovanja, druženje, raziskovanje, vrtnarjenje, kuhanje ...vendar zagovarjam da so vse naštete stvari zares čudovite, če jih imaš s kom živeti in "deliti".

Sem direktorica Sena plus, predsednica Društva Slovakov v Sloveniji, poslovni partner v projektih na temo kulinarike, folklore, turizma ter nesnovne kulturne dediščine na področju treh držav, Slovenija, Slovaška in Hrvaška. Sem organizatorka mednarodnih dogodkov, festivalov, sejmov, razstav. Članica Krčkih knezova Frankopana v vlogi Krčke kneginje Frankopan na otoku Krk. Avtorica knjige, trenerka za krepitev duševnega zdravja, članica ter predstavnica DPŽ na Zvezi za ljubljansko regijo, voditeljica skupin, prostovoljka ter zagovornica pravic otrok do varnega življenja.

Predvsem pa ...mama čudoviti hčerki.                                                                                        

"Najina vez" je moja notranja moč, vera, želja, pogum, potreba po ustvarjanju kakovostnega življenja zase ter ljudi, ki me obkrožajo.

Kontaktirajte me ...ter ustvarjajmo skupaj💙

00386(0)51 77 47 61

anakominka@gmail.co

ana.xeni.5@gmail.com

spolok.slovakov.si@gmail.com     

.

.  

"Pogumno ter samozavestno z nasmehom..."

Ana

.

.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Kaktus 💗⁉️ ..."indijska smokva" / "indijska figa"

Postarajte sa o svoju vlastnú radosť...

Naše svakodnevno zadovoljstvo ili nezadovoljstvo je zapravo rezultat naših misli, navika i našeg pogleda na život.